Ime je znak

Neda. Neda! I to Parmać! Tko se uopće tak zove i zašto??!? Pa kakvo je to ime, zaboga?!? Pa kvragu sve!!

Ženska radi u Feminemu. Kaeto „Feminem“? To je lažni trag, pazite, to nit je pozicioniranje spram Eminema, nit je ikakva feministička brija! Pa kakvo je to onda ime i zašto??!?
Jel to ime dosjetka stvarno tak neiscrpna da se bjesomučnim ponavljanjem ne troši, kao recimo Cubismo, Belfast Food, ili Dolores Salmonela??

I dobro kaj radi Neda Parmać? Pa zabušava! Trebala bi, kao, pjevat, i to baš u sklopu tog Feminema, al skroz se samo izvlači i izmotava.

Ljudi je pitaju, pa dobro, vas tri ne pjevate, ne nastupate, dal se možda vi raspadate, razilazite? A na to ona kaže: Feminem stvarno postoji, mi smo izmislili to ime!!!

Dosadna je!!!!

Oglasi

22 Responses to Ime je znak

  1. poliin kaže:

    Nije valjda da je žuti tisak presušio inspiracijom. 😛

  2. Alkemicar kaže:

    Vidim da još uvijek pripovedaš o nekima koji su za me enigma

    • oblizeki kaže:

      I meni su Neda Parmać i Nikola Ramljak i Feminem enigma!!! Novinari se stalno bave njima a ja i dalje ne znam ni tko su ni šta su ni zašto su!!!

  3. Eagles kaže:

    A ti imaš problema s inspiracijom?

  4. Anonimno kaže:

    hehehhehheehehee!! Dobila sam ime po baki a poliin me sigurno nije čuo uzivo 😀

    • oblizeki kaže:

      Bakama ime “Neda” stoji dobro!
      Inače, ja ne znam kako ko, al da ja mislim šoubiznisirat, ja bi si, da se ja zovem Neda Parmać, ko prvu stvar išla osmislit pseudonim.
      A što se Poliina tiče, on se estradom dosad nije dublje bavio, i sam priznaje da mu je to Ahilova peta, tak da lako može bit da je on zapravo uživo slušao ne Nedu Parmać nego Nikolu Ramljaka!!!

  5. oblizeki kaže:

    @poliin: a ja, naprotiv, smatram da je moj blog jedan od najboljih koje pratim!!!
    Sad smo jedan-jedan!

    • poliin kaže:

      Nećeš vjerovati, i ja isto mislim za svoje blogove, samo se ne mogu odlučiti koji je najbolji. 😀
      Kajkavske fraze nadam se da kužiš. VIdim da o Tomiću nisi ništa htjela reći. 😛

      • oblizeki kaže:

        Svatko tko treba postat Ninoslav Bešker treba još puno žgancov izist. Ako to vrijedi i za samog Ninoslava, ne vidim zašto bi Ante Tomić bio iznimka!!

  6. oblizeki kaže:

    Inoslav Bešker?? Onaj koji prijateljuje s hrvatskim vikipedičarima, dopisnik iz Italije koji iz Italije dopisuje iz Zagreba?? Nisam znala da je ko mali jeo žgance. Ajde, neka.

  7. Alkemicar kaže:

    Ako kažem da jesam, znači li to da ćeš mi često navraćati?

  8. poliin kaže:

    Ovisi o temi. Najsmislenije je gad govoriš ni o čemu, najbesmislenije kad govoriš o nikima.
    Uskoro se i ja mislim početi baviti žutilom, ali trebat će mi dobra priprema za to. Za početak moram zapamtiti poneko ime.

    • oblizeki kaže:

      Al i to tvoje “najsmislenije” i “najbesmislenije” su unutar granica “skoro pa besmislenog”, jel tako??!?
      Jedva čekam da se počneš baviti žutilom!! Slurp!!

      • poliin kaže:

        Ovisi s kim te usporedim. Dao bih ti par poveznica na neke obične blogove, ali ne želim ni sebi bi tebi pokvariti popodne. :
        S druge strane, trebaš joj puno žgancov pojesti da bi dogurala na razinu jednog Beškera ili Tomića. Možda bi ti ovaj lik mogao biti zanimljiv. Ponekad ti bude tematski blizak. :
        http://novivjesnik.blog.hr/

      • poliin kaže:

        Od blogova koje pratim nisi niti nešto iznimna, niti posebno loša. Imaš svijetlih i manje svijetlih trenutaka. Sarkazmu se i dalje nadam. :

  9. Eagles kaže:

    Nešto se već dugo pitam… Znaš li ti gdje se na tipkovnici nalazi točka?

  10. oblizeki kaže:

    Kraaaa!! Znači moji su postovi skoro pa besmisleni, ha??!?

  11. poliin kaže:

    Još jedna osoba za koju prvi put čujem oda tebe, a nije da ima razloga zašto. Mislim da sam dotičnu jednom čuo uživo. Srećom sam taj doživljaj brzo zaboravio.
    Valjda će mi se ova čitalačka ekspedicija pokazati korisnom kad za puno godina budem rješavao križaljke.

Komentiraj

