Rekla pa porekla

U zadnjem sam postu najavila da ću u sljedećem (tj. ovom) govoriti o “nečemu drugomu”.
E, pa, predomislila sam se!!

Oglasi

9 Responses to Rekla pa porekla

  1. patkica kaže:

    ma ne znam, nekak se teško privikavam na novitete. starim. tjah…
    vidla sam da si se šetuckala po hr blogosfri? kojim dobrom?
    dobar si tragač…ne samo dijalektičar
    hehe:P

    • oblizeki kaže:

      Je!! Isprobala sam blogspot, čije su me ograničenost, skučenost, izoliranost i klaustrofobičnost zaprepastili!!! Presiromašan je fićrsima za nekog ko je, ko ja, čuo za web 2.0, njima sve mora stat na ekran (ko na portalu tabloida “24 sata”), nema neke zajednice blogera, nema naslovnice, sve je linearno… kaže tamo, tamo možeš ići na “sljedeći blog”… mislim, koji sljedeći, po čemu sljedeći? Kliknem to i dospijem na neki danski blog. Pa kaje njima? Zašto bih ja išla na arbitrarne blogove??? Žasu. Onda blog.hr. Reko ja, aj tamo su neki znameniti blogeri, pa da se i ja uguram tamo. Moš mislit!!! Taj se blog uopće ne održava (osim što dodaju članke na naslovnicu), ne brišu spam-blogove, i nema nade da će ikad unapređivat alate, jer nisu u stanju čistiti smeće vidljivo na toj istoj naslovnici. Osim toga, nema dvosmjerne komunikacije, neće ti netko nadležan odgovorit na banalno čisto tehničko pitanje. Reko ja, pa niste vi bogom dani, adio!! Bloger.hr, priču svi znate, oni su rang hrvatske Wikipedije i time je sve rečeno. I eto me na WordPress.com-u, kojim sam u načelu zadovoljna, a za ono što nisam zadovoljna, krivo je moje nepoznavanje html-a i CSS-a i to što nisam apgrejdala račun plaćanjem. Zamisli, ja njima u vremenskom razmaku od mjesec dana pošaljem 3 različite što primjedbe što UPITA (čovječe!) i oni mi _svaki put_ odgovore u roku od par sati!!!!! Triput sam pala sa stolca!!!
      Ako si možda primijetila da ostavljam komentare na domaćim blogovima, to je točno. Blogera bitno određuje jezik kojim piše blog, a ne blog-alat koji koristi, to je teško shvatiti, znam, ali i objasniti… Rijetki su oni, poput tebe, poliina, alkemičara, (ne)pristojnih erotskih priča, koji će ovdje meni ostavit komentar. Teško je to, ne usude se…znam…znam…

  2. oblizeki kaže:

    Test!! Da vidim kak je jako teško ostavljat komentare ovdje!!!

  3. patkica kaže:

    di si, oblizeki. evo da te pozz. tu, na wordpressu, je skroz komplicirano za komentiranje i nije mi napeto…eh, je ga i ti komplikuješ…nije ni tebi lako:)

    • oblizeki kaže:

      Kaj bi bilo komplicirano tu komentare ostavljat!!!! A ima i još jednostavniji način: odeš na http://en.wordpress.com/signup/ (stranica za registraciju) i ak te ne zanima da otvoriš blog (što je velika šteta) odabereš opciju „Just a username, please.“ I samo šibaš s komentarima!!!! WordPress.com je ljepši i bolji od bloger.hr-a!! Stvarno!!! Kad ti kažem!!!!

  4. ~ MinuteLLa ~ kaže:

    hahahahaha – Ovo je jedan od jačih postova što sam u zadnje vrijeme pročitala. Nema se što reć’. Kratko, sažeto i u sridu, a opet ostavi ti dosta toga za mislit’… – hehehehehehe – Originalno! I još se smijem 😀 😀 😀

  5. Poliin kaže:

    Mogla si o nečem trećem, nitko ne bi primijetio razliku. :G

    • oblizeki kaže:

      Ali da jesam o “nečemu drugomu”, tada bi svak vidio kak taj post logički slijedi iz prethodnog. A ovako logika i njezini sljedovi briljiraju odsutnošću!!! Ali sigurno ne mojom voljom!!

Komentiraj

