Nobody puts Baby in a corner

Ja sam oblizeki. Došla sam ovdje zato što Mi je vlasnik servisa bloger.hr zabranio komentiranje na tamošnjoj naslovnici.

Oglasi

5 Responses to Nobody puts Baby in a corner

  1. Eagles kaže:

    U dva dana dvoje nas je otišlo s blogera. Još malo pa moji postovi na hrvatskom neće 24h stajat na listi 10 najnovijih postova 😀 A to bi mi bilo nešto orgazmično. Ak znaš engleski dobro, pridruži mi (i još nama nekoliko) se u prevođenju WordPressa na hrvatski. translate.wordpress.com Pozdrav i linkam na tebe 🙂

  2. oblizeki kaže:

    Plakat će se neki!! Ima jedna stara kineska a kaže, drumovi će poželjeti Turaka, a Turaka nigdje biti neće!!!

  3. Alkemicar kaže:

    Muahahaha 🙂 Ko se z rogatimi bode, cuva stoku. (nista protiv stocara, jako plemenito i ukusno zanimanje)

Komentiraj

