Pojedeni komentari

Za Patkicu!!! Neobjašnjivo su mi nestala dva tvoja komentara i moji odgovori na njih! Možeš li ponovo napisati onaj komentar s krotkim sufražetkinjama, pa da ti lijepo odgovorim? I onaj gdje mi objašnjavaš što je to “borges”, jer nisam sigurna da to mogu naći na Guglu!


15.6.2009 23:55:36 | oblizeki
Neka.si.ga.zabije..tamo..gdje.sunce..ne.sja.

15.6.2009 23:42:25 | oblizeki
Da, a zašto? Jer je ovaj servis takav kakav je. Nek se jebe “vlasnik bloga” sa svojim isto tako jebenim servisom. Kakav on, takav mu i servis, i obratno.

15.6.2009 23:34:23 | smireni
Možda pojebeni komentari?

31.5.2009 18:13:07 | Neregistrirani korisnik [patkica]
a gle, ne znaš da li ću biti (ne)zadovoljna dok ne pokušaš prepričati… btw, skoro bi čovjek pomislio da prepisuješ od nepušača, pa brišeš komentare sama…

31.5.2009 18:04:36 | oblizeki
Ajde, ajde, ono s pušenjem fora u životu i krotkim sufražetkinjama!! To nam svima ponovi da svi mogu pročitati!!
Jer ak ja to budem išla prepričavat, nećeš bit zadovoljna!

31.5.2009 17:48:36 | Neregistrirani korisnik [patkica]
znam da možeš naći na guglu. al sam iskoristila tvoje pitanje da ja rečem što mislim o borgesu. bokić…

31.5.2009 16:46:10 | oblizeki
Test!!!!!!!!

Oglasi

Komentiraj

