Oprez!! Mlohava čuna!!!

Matija Babiću, odgrist ću ti nos kad te vidim za ovo šta mi se danas dogodilo ovdje!! Nestala su mi 2 komentara Patkice i moji odgovori na njih, a i neki moji stariji komentari upućeni Patkici!! Jako ti je nepouzdan servis, Babiću, znaš!!

Evo da podijelim s vama šta se dogodilo, dragi čitatelji.

Na moj komentar da je moje sve vrijeme ovog svijeta, Patkica je otpisala u smislu da se eto sad razotkrilo da sam ja krotka sufražetkinja koja se služi (samo)sarkomom, (samo)sarkozijem plus još nečim trećim dok žudi za čvrstim dominantnim muškarcem koji bi joj bio oslonac, al da se, nastavlja ona, ja nadam uzalud da bih mogla zavesti autora bloga http://www.nepusac.bloger.hr/ zato što “muškarac postaje muškarac tek nakon što popuši nekoliko fora”!!!!!

Sad ćete vi svi graknuti da kakav sam to ja nepouzdan prepričavač, da je tak jasno da je meni stalo da ispadne da je ono što Patkica piše kupus, udrobljenac, čušpajz, riječju diskurz bez glave i repa!!!

Šta da vam kažem, dragi moji štioci, osim: tko vam je kriv!! Od Patkice niste ni trebali očekivati nikakav roman, zato što roman više ne postoji, a ono što je staro to se ne računa!! Evo i Patkica kaže da to može potvrditi i Gugl. Jel tako Patkice?

Moja se replika Patkici sastojala u tome da sam ožalošćena primijetila da ona veoma griješi u mojoj karakterizaciji, jer da ja nisam nimalo komplicirana ali ni eterična kao što njezin komentar hoće insinuirati, a dokaz tomu neka bude grč u mozgu koji me napao dok sam tražila crvenu nit u njezinim komentarima koji se tiču upravo mene.

Istina je da sam ja duša prosta, sva iz jednog komada, ko žlica kojom svatko od nas jede juhu. Eo ipso moj je ontološki status čvršći i od drvenog željeza, i od submisivne sufražetkinje (mora da si abituru dala s veoma dobrim uspjehom, od srca čestitam!) i od kare kolege blogera Nepušača. Jer, budući da “ne puši on fore u životu”, te budući da “muškarac postaje muškarac tek nakon što popuši nekoliko fora”, on muškarac niti jest, niti je postao. Shodno tome, na njega se ne mogu osloniti. Dakle, koliko god on mirisao do Kamčatke i natrag, čuna mu je mlohava.

Quod demonstrandum erat. Hvala, Patkice.


9.6.2009 15:58:38 | oblizeki
Čuj, ak je ćuna mlohava i meka, zašto bi ‘č’ na njoj bilo tvrdo???

9.6.2009 15:40:35 | jeremija
Opče nisam svatijo kaka je razlika izmedžu mekog č i tvrdog ć?

9.6.2009 7:37:47 | oblizeki
Ja nikad neću biti tako elokventna kao Modni Kreten.

8.6.2009 10:27:56 | potraziodgovore
A ja sam mislio da sam elokventna osoba. Kad ovo vidim, ne mislim tako. 🙂

6.6.2009 22:57:18 | oblizeki
U tvojim snovima!!

6.6.2009 22:52:27 | Neregistrirani korisnik [ja]
ma oblizeki ti si budala i kreten, pa me samo zanima koji k… uopće pišeš blog ? I usput obliži mi ga…kužiš !

6.6.2009 22:18:11 | obrazovanje-znanost
Hvala što si svratila i ostavila komentar koji me baš razveselio! Mudra si, pametna i obrazovana glava, nema šta! U mladosti sam pisala osobni dnevnik, sada blog, za svoju dušu! Bez pretenzija! Pozdrav ti ostavljam!

6.6.2009 21:50:30 | oblizeki
Ne, nipošto. Tijelo je naviklo tjerati po svom prije nego što je duh naučio misliti. I tijelo zadržava svoju nenadoknadivu prednost. I šta ćeš sad. Pred slabošću tijela duh je nemoćan.

6.6.2009 21:27:28 | Neregistrirani korisnik [patkica]
ma da?! hm, a ja se baš pitam je li teži stadij kad je obrnuto…

6.6.2009 16:27:45 | oblizeki
Duh je voljan, al tijelo je slabo!!!

6.6.2009 16:26:59 | Neregistrirani korisnik [patkica]
btw, pričamo o motivaciji, a ne o talentu i…trudbenoj marljivosti:p

6.6.2009 16:21:40 | Neregistrirani korisnik [patkica]
ne bih znala što je pojam -perspiration-. nisam si baš na -ti- s tim pojmom. 🙂

6.6.2009 10:32:11 | oblizeki
@patkica: Treba mi 10% inspiration i 90% perspiration pa da budem genius.
@scar: Vidim da ti kažeš “ćuna”. Ja sam s tvrdim ‘č’ išla na blef, al kad bolje pogledam stvarno nema logike da ‘č’ bude tvrdo. Izgledno je da ću to ić promijenit.

6.6.2009 1:24:41 | scar
Neka ti stoji.

5.6.2009 21:52:35 | Neregistrirani korisnik [patkica]
oblizeki, a ti novi post? treba inspiracija za djelovanje?

5.6.2009 7:50:23 | oblizeki
Makaki, to je sterilan i aseptičan nacist. Ne šmekam takve.

5.6.2009 7:18:10 | Neregistrirani korisnik [sanela]
Mislim da biste ti i “nepusac” bili krasan par…zasto se ne ozenite?

2.6.2009 15:32:54 | Neregistrirani korisnik [Alkemicar]
Frrrrrrrr, catfight!

1.6.2009 23:06:52 | Neregistrirani korisnik [CrniPas]
oblizeki..pa dao sam ti..dao sam ti tajnu mog identiteta zla..mislim da bi svaki smrtnik trebao biti presretan sa time.. u biti jedem govna. nista ti nemogu dati..naravno siromah sam..pih..jos jedan seljak..stara prica nije imao nista a zeljeo je sve. ko ga jebe. PAS

31.5.2009 21:47:21 | bojka69
prekokrasno?!

31.5.2009 20:46:14 | Neregistrirani korisnik [magnify user]
Hahaha, ta patka je neki zajebant…

31.5.2009 19:59:53 | oblizeki
@poliin: Zadnje _tri_ rečenice, ne dvije!! Tri!!!

31.5.2009 19:59:11 | oblizeki
Upišeš prvo korisničko ime, a onda lozinku. Ak tad ne dobiješ regularan link na svoj blog, predlažem ti da odgrizeš nešto Matiji Babiću kad ga vidiš. Nos sam rezervirala ja.

31.5.2009 19:56:58 | Neregistrirani korisnik [patkica]
navikla sam već na to… I šjor Gugl bi potvrdio isto..nego, zakaj nema linka na moj blog, na mom nicku?

31.5.2009 19:56:48 | oblizeki
@poliin: Dovoljno ti je pročitati samo zadnje dvije rečenice. To ti je meritum. Sve ostalo što prethodi, to ti je larpurlartistički užitak dijalektike na putu prema svrsi, koji slobodno možeš zanemariti.

31.5.2009 19:53:30 | oblizeki
Ne, Patkice, ja tebe mislila ovjekovječit.

31.5.2009 19:47:37 | Neregistrirani korisnik [patkica]
eto, natjerala ja tebe da se raspišeš, iako ti je namjera bila suprotno. a ti mene mislila testirat?!

31.5.2009 19:38:24 | poliin
Ala je to komplicirana natipkotina! :G

Oglasi

Komentiraj

