Mirna luka

Priča se da se Severina udaje. Toga sam se već dugo pribojavala da bi moglo do tog doć! Lijepo sam govorila, više nam neće tko imat bit zvijezda, ako se ona uda, a kako je krenulo, udat će se, ljudi moji!

I stvarno!

Po zlu je krenulo od časa kad je Matu Čuljka predstavila kao službenog dečka jer da “oni se vole”. Meni je zavladal prvi šok. Ja sam gledala njegove salamaste, tj. hladetinaste obraze i htjela ne vjerovat! Tješila sam se, Severina zna nešto što ja ne. Sigurno! Oči su i uši ljudima zli svjedoci, ako su im duše barbarske!

Šta je dalje bilo. A, da, promocija zadnjeg albuma u vidu svadbe. Jeste to skužili? Sve ima tamo, samo mladoženja briljira odsutnošću!! To je tak tužno a i samoironično bilo, vjenčanje, a mladoženje nema!! Povratila se Severina hvala bogu. Načas sam zaboravila Matu Čuljka, nadajuć se da je dobio nogu zato što je prosječan i bezvezan.

A onda Slavko Šajinović! Jeste vidli ljudi moji fotke gdje ima taj lik! Ono recimo gdje njega Severina odvede na premijeru u kazalište, uslikaju ih u foajeu, Severina bomba, a on gleda mimo objektiva, uprazno i tupo kakav je i sam, a usta poluotvorena. Pogled mutav, a usta ko šupak, sit venia verbo! Uvijek tak ispadne, bezizražajan i zalutao.

Neka mi molit ću lijepo netko izvoli objasnit Slavko Šajinović, što je to? Što je to “Slavko Šajinović”? Ne priznajem odgovore tipa “samozatajni bivši ugostitelj” ni “novopečeni vlasnik fitness-centra”!!

I sad se Severina za njeg udaje!!!


27.5.2009 22:06:27 | oblizeki
Hahaha Supersilva! Jel to ona koja je operacijom sise išla smanjivat umjesto povećavat? Je, udala se ona, virtualno, ko Vlatka i Dikan… …K…ko ja i Vincent… :sob::sigh:

Ja i Vincent smo drugo!!!!!!

27.5.2009 1:06:07 | jeremija
Pih,udaće se Seve pakaj onda, pa i Super Silva se udala!

18.5.2009 22:51:24 | Neregistrirani korisnik [Helada]
🙂 Slažem se, ja kad hoću nešto dokazati kažem ,,Heraklitove mi brade!”. 🙂

18.5.2009 22:23:22 | oblizeki
Čuj Helada, pametnije od Heraklita ja ne znam da išta postoji..

18.5.2009 21:44:57 | Neregistrirani korisnik [Helada]
Budući da je put gore i dolje jedan te isti, a ne može se dvaput stupiti u istu rijeku te, k tome, ljudi koji spavaju ne razumiju Logos, ništa nije sigurno i još se svašta može dogoditi. 🙂
Još kad bih znala o komu govoriš, znala bih također i dati pametniji komentar, ali to nije slučaj.

18.5.2009 20:38:15 | oblizeki
@semperfi: Da, to me zaprepastilo, to da je Severini samo do udaje. Ja ne znam kako ko, ja sam od nje, kao i od Lidije Šunjerge, očekivala više.
@Alkemičar, @piskaranja: E, to bome nije svejedno! Jer, ak se tek tak zaljubi i uda za bilo koga, onda ne može biti zvijezda.
@poliin: Ja i žurnalistika????????????? Veli Baudelaire, “gavrane bih rađe zvao živ da ptice krvav trup mi kljuju kljunovima golim”!!!!!!!!!!!!!!!!

18.5.2009 17:13:03 | poliin
Severina mi je jedino poznato ime od ovih. Ako budeš često tračala poznate anonimuse, počet ću misliti da si novinarka. 😀

18.5.2009 9:47:04 | piskaranja
Frajer je retinjo, ali ako se ona želi udati za njega, tko smo mi da joj biramo i komentiramo budućeg muža. Sretno im bilo.

17.5.2009 21:49:01 | Neregistrirani korisnik [Alkemicar]
meh. Dok se got ne udaje za mene absolutno mi je svejebn… svejedno.

16.5.2009 22:16:15 | semperfi
A klete li ženske sudbine!:)) Biološki sat otkucava pa bi se mala udala, pa makar za Slavka Šajinovića, koji baš i nije nešto.:))A stvarno podsjeća na bivšeg samozatajnog ugostitelji i novopečenog vlasnika fitness centra.

Oglasi

One Response to Mirna luka

  1. […] Za one koji žele znati više, ima link. […]

Komentiraj

