Prst na čelo

Da ja recimo nekom tko mi se naivno upucava, a uvijek je beznadno glup, impotentan, neobrazovan, neodgojen, ružan i siromašan, da ja njemu kažem: “fuj! beznadno si glup, impotentan, neobrazovan, neodgojen, ružan i siromašan, a htio bi bit sa mnom, fuj!”, šta bi taj pomislio?? Da sam bahata!?!


9.4.2009 19:55:47 | oblizeki
Uh, kad bi barem postojalo takvo ogledalo da oni koji u njemu vide svoj odraz da se sagledaju!

8.4.2009 21:26:35 | Neregistrirani korisnik []
Ja sam ćuo da je u Indiji jedan ućeni brahmin izrecitiro cjele vede jednom šudri u uho i ovaj kad je ćuo božansku istinu, odma muje glava explodirala. Ne znam dal je šudra pomislijo daje brahmin bahat!

6.4.2009 23:13:17 | oblizeki
Aaa, onda dobro!!

6.4.2009 23:06:22 | kritika_uma
apsolutno jesu. Naziv bloga je pretenciozan ovako i onako 🙂

6.4.2009 22:11:24 | oblizeki
Cmok, ljepotice!

6.4.2009 21:32:07 | donabella1
Haaaaaaaaaaaaaaa—–luda li si! Famozno luda

Oglasi

Komentiraj

