Kod Idrizija

Dođem ja jutros u pekarnu da si kupim lisnato u škarniclu, da imam šta jest dok hodam po ulici, a prodavačica mi kaže:
“Danas imam malo više treme nego obično, no zapravo je uvijek osjećam. Za to je jedini recept truditi se, a vi ćete mi poslije reći je li mi pošlo za rukom.”.

Pa šta ona misli?? Da je Nina Badrić??


18.4.2009 16:11:27 | oblizeki
Rekla je još nešto. Prvo sam je ja pitala: “Oprostite. Jel vam i vagina ovak monologizira?”. A ona meni: “Kod nas je puno toga tabu tema i to mi beskrajno smeta.” A ja njoj: “Samo djeca i kreteni odgovaraju na retorička pitanja. Molim vas, pozovite poslovođu.”

18.4.2009 15:54:50 | emichen
wow…..samo tako ti je to rekla?
ništa te nije pitala?
fakat je luda…

5.4.2009 14:26:55 | oblizeki
Ja idem kod Idrizija, zato što tamo mogu dobit kroasane od istog tijesta od kojeg rade i bijeli kruh!

5.4.2009 14:21:34 | Neregistrirani korisnik []
Kod Anifija imaju generićko lisnato, a podvaljuju ga pod kroasane!

Oglasi

Komentiraj

